Țara din Inima mea

Țara din inima noastră. Site gândit și menit să fie o oglindă a frumuseții din noi și din jurul nostru. Intră în acest joc și trimite și tu articole, poze, videouri, proiecte despre frumusețea țării din inima ta.

ala bala

pe Decembrie 29, 2012

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Țara din Inima mea, e Țara din Inima ta, e Țara din Inima noastră, un tărâm al  frumuseții. Deschide-ți ochii pentru a o vedea, inima pentru a o cuprinde și îndrăznește să ne împărtășești din frumusețea Țării din Inima ta pentru ca ea să sporească!

Lasă un răspuns

